Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2010

Review on Conspiracy - The Crippled Invaders e.p. (2008) {gr}


Εγώ πάντα το έλεγα.Τα παιδικά πού παρακολουθούσαμε κάποτε δεν υπάρχουν πια.Τα παιδιά τώρα βλέπουν μαλακίες μόνο.Το ξέρω πως η εισαγωγή μου είναι άσχετη,αλλά είναι το μόνο που μπορούσε να έρθει στο μυαλό μου όταν ακούς σε εισαγωγή το "Power Rangers Theme" διασκευασμένο.Και μόνο αυτό σου φτιάχνει τη διάθεση.και περιμένεις να ακούσεις μουσική που θα σε οδηγήσει σε ένα ευχάριστο headbanging.Και η πρόβλεψη είναι αληθινή.5 κομμάτια (+2 τα intro και outro) που σε οδηγούν σε ατελείωτα mosh και ενα απίστευτο τρέξιμο (σχόλιο από εμπειρία,όπου κατά τη διάρκεια του ακούσματος αυτού του δίσκου και με τη συντροφιά μερικών ποτών,το σπίτι μου ζαλίστηκε να με βλέπει να τρέχω).Στιχουργικά κινούμαστε σε πειρατικές υποθέσεις,με μεγάλη σημασία,αν κανείς το παρατηρήσει.Σα να μπαίνει ο τραγουδιστής στο ρόλο(αποψή μου πάντα...).το εντελως D.R.I.-ικό τους thrash είναι κάτι αρκετά ευχάριστο,αν και πιτεύω πολύ συνηθισμένο τα τελευταία χρόνια,ειδικά στην Ελληνική σκηνή.Μικρά σε διάρκεια κομμάτια το οποίο ειναι και αυτό που σε κρατάει κολλημένο στο τι θα ακούσεις στη συνέχεια.κλείσιμο...nirvana και χαμός μετά.Καλή δουλειά απο τους Θεσσαλονικείς Conspiracy.Δε γνωρίζω το αν κινούνται για συμβόλαιο με κάποια εταιρεία,πιστεύω ωστόσο πωσ άνετα θα ανήκαν στην κατηγορία του D.I.Y. κινήματος,τους πάει μάλλον...Ένα σχόλιο ωστόσο που θέλω να κάνω,είναι πως κατα τη διάρκεια ενος ήρεμου ακούσματος του demo,μου ήρθαν στο μυαλό άπειρες εισαγωγές παλιών παιδικών.Μπορεί βέβαια να είναι κάτι από το μυαλό μου,μπορεί και να φταίει η εισαγωγή που προανέφερα.Παρ'όλ'αυτά εγώ κλείνω ικανοποιημένος αυτήν την κριτική,με την ελπίδα,το συγκρότημα να αποδίδει εξίσου καλά και στα live... Υ.Γ.-->Κάποιος εκεί μέσα ακούει πολύ N.Y.H.C,ή είναι η ιδέα μου?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου