Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2010

Review on Aenaon/Satanochia - A Parallel Zoetrope (Split)



Ω Θεε! Λάθος έκφραση, οι black metallers προσβάλλονται! Τι κομμάτι είναι αυτό που κυκλοφόρησε και έφτασε στα χέρια μου? Η μπάντα δήλωσε πως ήρθε να σαρώσει μετά και από το split. Ο λόγος για τους Θεσσαλούς Aenaon, οι οποίοι μετά το τρομερό εκείνο E.P. “Phenomenon”, κυκλοφόρησαν και το splitάκι με τους Ρουμάνους Satanochio με τίτλο “A Parallel Zoetrope” και ο κόσμος μας πλέον είναι πολύ καλύτερος. Μπορεί να μην είμαι απόλυτος γνώστης του black metal, μιας και τα ακούσματα μου είναι πολύ συγκεκριμένα στο χώρο αυτό, παρόλα αυτά, μπορώ να ξεχωρίσω το heavy black metal με τα εμφανή epic στοιχεία στον τομέα του συναισθήματος, μέσα από το “I, Tyrant” των δικών μας Aenaon. Η παραγωγή πραγματικά τσακίζει κόκκαλα, κάνοντας το κομμάτι να ξεχωρίζει δίπλα στο “Crimson Grim” των Satanochio, με το πιο avant-garde black. Το μόνο σίγουρο είναι πως το “Crimson Grim”, είναι πολύ κοντά σε κλασσικά κομμάτια του χώρου, κάνοντας τη μπάντα μια άκρως ανερχόμενη δύναμη, εγώ παρόλα αυτά αυτά τα φωνητικά του avant-garde black metal ΔΕ ΜΠΟΡΩ να τα ακούσω. Μου φέρνουν στο μυαλό ελληνικό αναρχοπάνκ! Σαν να μου φαίνεται πώς τους ξέφυγε μέσα από το “From Beyond”.
Τα μάτια σας ανοιχτά για τους Aenaon. Έχουν πολύ μέλλον μπροστά τους, με τρομερές ιδέες και μεγάλη όρεξη για δουλειά!
Βαθμολογία : 88/100

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου